Adem će znati o čemu se radi ovdije


Nema te da dodjes, da vidis gdje sam kako su mi ruke vezali sta radim ovdje, sam neznam odkud ja u tudjoj postelji Svud oko mene ljudi u bjelom ime, adresu, traze mi zovem se, bivsi iskreno rekoh a adresu, reci ces im ti Ako ipak dodjes da me vidis kada mi dusa tuj nebudne vise na jastuku mojom zadnoj suzom vidjet ces tvoje ime pise Nasli su me kazu u nekom parku krv mi je niz vena potekla zbog tebe ruku, na sebe digoh rano si se mene odrekla Jos bogdu daha za tebe cuvam kad dodjes da te, poljubim hocu pod ljepom da te pamtim i grjehe da ti oprostim Ako ipak dodjes da me vidis..
duply the knjok !!!!

1 comment:

D u p l y said...

...kano mi duša tu ne,bude više na jastuku mojom zadnjom suzom vidjet ces tvoje ime pise oopaačačača idi mi na novi blog drifto www.overboostengine1.blogspot.com