Born to be back ! ! ! ! ! ! ! !

It´s good to be back !! Hvala svima što su bili samnom kad se pola moga svijeta rušilo, hvala mami koje je potrošila cijelu plaću na moja opijanja, hvala tati što ga je bolio kurac zamnom, hvala šefu na razumijevanju kada sam dolazio neispavan i polu-pijan na posao,hvala sestri koja mi je rekla da sam najveća budala ! JEBEŠ SVE ! JEBEŠ JANU !!! bilo pa prošlo, nikad se ne ponovilo... da se mene pita, nikad nebi više bio s njom, jer kad jednom proživiš što nikad nisi htio proživjeti (da ti netko laže ) e onda pak svemu dođe kraj, i sada kad se sve vidjelo kako je i zašto je došlo do prekida, jebena budala nezna šta bi sa životom pa mene našla jebat u glavu... eh, nemože... to ne ide tako.... JEBEŠ SVE ! treba uživat u životu... a ne zavezat se za jednu osobu i crkavat pokraj nje... sve pet, sve ok... volim te, voliš me...., ali nema tu prave ljubavi..... I ZATO TI PROČITAJ ZADNJI STIH, KAD VIDIŠ PROFESIRE TI PUCAJ U NJIH !!!!!!!! DRIFT4EVER

2 comments:

Anonymous said...

ko da je mene pitala....azra

Anonymous said...

Bravo Jana ..deri po muskima....posebno ovakvima...