I naravno još jedan post ...


Da i današnji dan nebi prošao nezapamćeno, morala se dogoditi neka glupost... Otišli smo ti mi u Plodine (muki, branko i ja) i naravno, idemo mi malo kupovati.... ubacim ja karticu u bankomat i on kaže da imam još 300 kn na računu, ali treba i to potrošit, šta ćeš, idemo mi po plodinama i onako ko luđaci kupujemo, trpamo sve što stignemo u kolica, čokolade milka, majonezu, tri litre mlijeka, ma ama baš sve što stigneš, voće vagali, luka, celera, suhe grožđice, pive, pet kila mesa... ma sve živo brate mili... dođemo na blagajnu, kad ono gužva... čekam nas trojica kao luđaci, čekamo, čekamo i dočekamo... dođemo mi na red... i kad smo došli na blagajnu prepiremo ti se mi koje ćemo cigare kupiti: muki bi plavi walter, branko yorek a ja crveni malboro... i kupomo mi na kraju avangard... da probamo i to.... došao račun 278.94 kn i mi sretni imamo dosta love, kad žena provuče karticu, kaže ˝odbijeno˝. Ja ono gledam kako odbijeno mamu ti kresnem?!? Kad kaže žena jest i boga mi moga... I proba žena opet i opet kaže ˝odbijeno˝ . Koji bed ej...ono za riknut.... i šta ću ti ja, rekoh ženi : ostavi sve to tu i idem ja tu vani na bankomat dignut pare da ti platim... kaže žena : može, nema problema... I tako ja moj muki i branko zapalismo šmugu do Juge, pa opalismo šturu, matero draga, sad mi je toliko glupo ići u te plodine, to je za riknut... a šta da vam kažem, ona dva konja što su bila samnom su se samo smijala... još muki kupuje neke kondome četiri paketa.... mama moja mila i draga... popizdio sam... alma tko je tebi reko da čitaš moj post??? ma šalim se, šta se ljutiš odma... ncncncn.... p+o+z+d+r+a+v= ćao

No comments: