Mislim da je zaslužila svoj post....


The Princes of world´s kingdom


Naravno riječ je o Almi... Svi znate malu almu... (tko li ju je samo prozvao mala) neznam šta da kažem otoj osobi, što god da napišem glupo mi je... jer će svi misliti da opet pišem samo gluposti i da želim nekome zamazati oči, ne, to mi nije baš nešto... za one koji neznaju almu, Alma vam jenaime moja bivša cura s kojom sam bio u vazi otprilike nekih 6 mjeseci ( ako ne brojimo onih 5 prekida... ) i bili smo u vezi više puta mda su to samo bile uvijek neke gluposti... bla,bla,bla... djeca,šta ćeš.... meni nikad nije bilo lijepo s nekim kao s njom.... može bit sretan onaj tko je s njom, sigurno neće imat problema, (osim ako ne bude radio gluposti kao ja...) nikad svađanje, nikad prepiranje, nikad nevjera, bilo je tvarno kul. Može samo dobit moje pohvale, puno puta me je izvukla i iz krizne situacije, čak kad sam bio s jebenom Janom tješila me, zamisli.... jebote.... nemože to svatko.... za to treba biti duševno jak, ali i napola anđeo čuvar, napola vrag... ma dobra je ona... Alma, samo budi onakva kakva si bila kad si bila samom, želim ti svu sreću... pozdrv !!!

1 comment:

Anonymous said...

hei hei,pitala sam se kad ćeš napisat post o meni,,ali da sam baš 'princess' . . ne ne..ali hvala...nemoj previše,postat ću umišljena a možda i nedostižna =),,tnx za post..bit ću nadam se još bolja,kad god treba pomoć tu sam, u bilo koje doba dana, tj. noći..pozz,puxa od maLe