Samo za Azru....

Evo da se ne ljutiš, evo malo i o tebi...

Atraktivna
Zrela
Romantična
A sve po malo
Ta cura ide sa Almom ( onom iz prošlog posta ) u razred... mislim da nije bilo nje da možda nebi ni prohodao sa Almom... jedna stvar koju nisam nikome rekao... prije nego sam upoznao Almu, zanimao sam se za Azru... bili smo razred do razreda.. mislio sam da bi moglo biti nešto... i na kraju saznam da joj se nikako ne sviđam i da joj idem na zivce, pa je počela voditi neke klince za ruku... i onda sam se maknuo od nje... i upoznao Almu... ( dalje priču znate ) tj. da nije bilo Azre nikada možda nebi obraćao pozornost na taj razred... Azra hvala...
Naime, Azra je bila u hmmmm... dobrom kontaktu sa mojim prijateljem Harisom pa bi se malo ja ispovijedio njemu, a Alma azri, pa su njih dvoje to probali nekako razraditi da to sve skupa sjedne... Azra i Haris, hvala vam
I onda je neznam ni sam ni kako došlo do nekih komplikacija, Azra se naljuti na mene ( ili ja na nju... neznam baš... ) i od tada svakim danom sve gore i gore, mislim znam da je rekla da ne mrzi nikoga ali ipak znam da me mrzi... ( a možda je samo bila ljubomorna na Almu, a s njom se nije smjela svađat jer treba još tri godine proživit s njom u razredu.. eee...) hihi... ma pustimo sad to...
Prvi put kada sam vidio Azru bilo je to negdje upočetkom devetog mjeseca... stajala je na ulaznim vratima svoga razreda i jela neku čokoladicu ( mislim da je bio ˝LEO˝ ) imala je na sebi jaknu od SKL-a i neke JEANS traperice s Arizona pijace...
Ma ni to nije bitno... heh... bitno je da je Alma bila kod nje.... blizu... zanimala se jedno vrijeme za mog prijatelja Harisa... joj kako bi to bilo dobro da je bilo... ono... svi skupa u četvero.. bi izlazili vani..... zafrkavali se... ncncncn... a šta ćeš... a čujem ja da ona opet nešto šuška oko harisa.... joj što bi to bilo dobro... .uh.... ona luda, on još gluplji....
ono... ne idem na njen blog gotovo nikad, ali znam neki put zaglavit, pa pročitat pet-šest puta isti blog... što bi rekao Haris... dobro pišeš blog, sviđa mi se tvoja dubokoumnost bla...bla..bla..bla..bla..bla.. heh sad neznam, možda je to zbog rukopisa... a tko će ga znat....
Azra, nemoj se ljutit zbog ovog posta, nisam ništa loše mislio....
SVA PRAVA AUTORA PRIDRŽANA

No comments: