Oglas


Kad kažm NE, to ne znači MOŽDA.
Kad kažem MOŽDA, to nije DA.
Kad kažem DA, onda to doista i mislim
i to je tako, osim ako se predomislim.

Tražim osobu žensku za se,
ove osobine da je krase:

Visoka, viša, al ne previše
Crne kose, očiju tamnih i sjajnih
Osmijeha divnog od kojeg se topim
Glasa strasnog od kojeg drhtim
(ne od straha, da se razme)
Ruke čvrste i nježne, prstiju dugih

Nek ima godina za sobom dovoljno
Razgovor s njom barem interesantan
Inteligentna mora biti, bez dvojbe
I duhovita vrlo, da mi osmijeh vrati

I još, jako važno:
Razumije ona prva četiri reda
Ne smetaju je mojih 15 kila više
(radim na tome da brojku smanjim)
Ljubi me iskreno i snažno

a ipak
da ne traži

da se udam za nju
nego samo želi

moja ljubavnica biti.

I uopće, ne volim kad netko na bilo koji način i bilo čime, iz bilo kojeg razloga, vrši pritisak na mene...
Osim... al dobro, ona bi znala na što mislim....

No comments: