Evo mene malo natrag da vam smetam.... kehehehe


Nije me dugo bilo, baš vam imam šta za pričati... da počnem....
I tako vam potrošio vrijeme u ništa, svaku subotu smo bili kod duplića, malo smo si ga popili, zafrkavati se, nažalost nije bilo nikoga osim nas muškaraca ( ako izuzmemo ove naše Vinežanke .. )Napokon sam registrirao auto pa se sada mogu vozikati, malo se gubiti okolo... a šta ćeš... i da...Kvikli je kupio kompiuter... koja rasturečina... totalna.... Bio sam u Krapnju kod Tetke i vidio sam Elviru... kako je narasla žemska.... svašta... već pomalo idemo u Rabac na kupanje, nesmijem reć da galebarim kao i frendovi jer sam zauzet, nego tek toliko sam s njima zbog zajefrkancije, jučer smo bili na plaži ispod Tropica nas četiri sami se kupali... kako smo bili ludim malo smo bili goli, onako, da vidimo kako je to... prva liga... šteta, bili smo sami na plaži... kehehehe... sada brzo imamo Muki i ja rođendan, ljudi moji, mislim da to neće biti ko što je bilo prošle godine, bolje o tome da vam ne pričam, mislim da će ovaj put biti puno gore.... Mukiju osamnaesta a meni devetnaesta....
Pozvani: Suljo,Muki,Ja,Dupli No.1.,Dupli No.2.,Beđ,Pussy,Igla,Vuk,Beba,Gobo,,Sančo,The Princes,Emina,Ira,Sanja,Nensi,Elvira,Dijana,Dajana,Cigo... i neznam još, moram pričati s mukijem koga ćemo još zvat.... pojma nemam o pojmu.... vidjet ćemo... i na kraju... ALMA VOLIM TE!!!!!! LUD SAM ZA TOBOM !!!!!!!!!!!

No comments: