dobra priča za loše ljude...

Reko sam joj
Ulet je bio los ljudi necu vas davit s time provalio sam par fora dala mi je broj rekla mi je ime Ja je saceko sa posla ono made in Bosna ljubav ona fina cura, a ja u vijetnamci sav balav i cupav Ono parkovi, ono klupice kafici, hurmasice i baklave s rajom pivo i joint trave Nove godine se zajedno slave u nasem rentanom stanu al svako ima po koju manu ljudi zivcani od posla znas kako lako planu pa sam joj reko: "izvini"a ona je meni bila rekla: "kretenu" Jos u mene sumnjas ova veza je uzasja ti nisam pasne mos me kontrolirat sa svojom ljubomorom ubijats tobom necu vise nikad bitireko sam joj znas sta bona, idiJebo te on a i ti njegadosta mi je svega mene moj kolegane zove triput dnevnone moze mi bit bona svejednoSranja mi je dostanemoguce da mu usput pa te svaki dan fura kuci s poslaznas: "volim te" Reko sam joj: "volim te" vec smo tri godine skupa jebiga, znam da smo podstanari i da nam stan izgleda ko supa Al' otkad zivimo skupa vise brinem za sebe jer stalo mi je bona do nas i znas da mi je pravo stalo do tebe Volim te ono bas ovakvu kakva jesi ne znas napravit za jest i nikad mi u nekoj vezi nije bilo ovako dobro Ne zanimaju me druge zene volim te i volio bi da se udas za mene sta kazes, ja i ti skupa Reko sam joj evo ti odluci kako da se zove ovo prvo nek bude po tvome a drugo ce biti po mome Al nek bude ono zvucno musko, za centarfora tipa Safet Susic ma znas sta ustvari i ne mora Samo nemoj neko pickasto da ga zezaju u skoli svi za toma nek se zove kako hoces samo nek bude fino i zdravonase malo dijeteReko sam joj sta ti jenemam nikakvu vezupa zar bi bona riskiro nas brak i nasu prekrasnu djecuSmiri se bona, ne galamiona sa mnom samo raditu i tam mi se jadimlada cura, sjebana ne zna ni ona sama u zivotu sta biNemoj plakat jer kad te vidim onda bi i ja najradje plakotaj dan sam prvi put u zivotu lagoi to bas njojOnda sam njemu rekoslusaj, tata voli tebe, voli i mamual tu i tam se mi posvadjamo i onda napravimo galamuko ti i Damir kad se ispred kuce igrate lopteono znas?Al on kaze mi se pomirimo i sutra igramo lopte opetal gledaj, mama se na tatu jako, jako puno ljutii onda tata mora malo otic' dok se ona na njeg ne odljutiTi znaj da tata tebe voli i ljubi plahonikad u zivotu ljudi ko taj dan nisam plakoOnda sam joj reko, ne pijem vise falite mi i ti i nas malicak mi i usisavanje onog naseg jebenog tepiha faliJebi ga, zajebo sam i zato najebo sami znam da i ti mene jos volisreko mi neki dan BorisRekla mi je i Tena da si odjebala onog kretena, shitne mogu vjerovati kako si s njim bona mogla samo bitSta sram mene ma sram bilo tebejel te dobro jebeReci mu da ne prilazi blizu nase djeceidite u picku materene's mene ponizavatnakon tri mjeseca ides se bona s drugim jebavatVidimo se na sudu i djeca ca moja da buduko sto su uvijek i bilaod njega pravi debila, jes culaVidis li sad sebe vidis li sad njihsve lepo i ruzno javlja se svake noci oci kada zatvorimSamo sumnja jer lazi jedine su uspomenepar trenutaka nezamenjivihal sreca izgleda da kratko trajeFalis mi bez obzira na svesve je besmisleno, pravo tuzno jesve to kida, sve to bolicela prica ko mentolista je sreca kada volis a ne mozes da postojispored osobe sa kojom zivot nosi mnogo viseVrtim se po sobi kao mozga da sam lisenpropadamo, mrzimo i volimo u isto vremegledaju nas klinci kakav bed, a kakav cemer....

1 comment:

Anonymous said...

ei...evo i commenta...fancy priča..nadam se samo da ćeš bit ok. i da ćeš razmislit o onome sta sam ti rekla..ne želim ti niš loše,želim samo da budeš hepi...nemoj kao ja...uživaj...ako ti je lakše zaboravi sve,jer ja ne mogu...pozz...maLa