pre jaka spika...

Ovako,Kod nas se od Dejtona godine broje ljudi se ljudi boje i svako glasa za svoje..brđani postaju građani.do jučer svjetla gasili sjekirama, a sad su u odijelima.Mirnese, sredi ih Mirnese, jebi im mater.ako se ti počneš prodavat' i tebi ću mater jebavat'da znaš, nije bitna ideologija, bitna je biologija bitna je genetika balije, ustaše i četnika svaka ovca svome krdu, krave uz teladu šarena vrata gledat, jedni drugima mater jebat znam ko je počeo rat, znam šta je glad znam kad su Šešeljevci došli u moj grad pričam o onom kako je sad, slabo se mičemo s mjesta puni smo rupa k'o naša cesta često vučemo ručnu - vidiš svaki biser išli bi naprijed al' volimo taj rikverc postalo nam navika da ne radi ni jedna fabrika malverzacije prešutimo, gazde ne ljutimo navikli se, na gebiru i u miru mladi iz zemlje bježe, izbjeglice se vratit' nećene moraju, nek zarađuju, nek nam šalju para mi ćemo živit u mraku i jedni drugima jebavat majku.Cijela država plaća reket po kućama oružja od rata - čuje se zveket imamo mina ko jagoda , pune oranice al' neće brati urod ovi što su pravili sadnice bole nas kite, imamo resursa više pogotovo metala, govana, metana to je naš zrak i hrana - s tim nas vođe hranene znam za vas, ja sam sit, u mene više ne stane svako kurac u državi puši, zatvara uši pred nepoznatim ljudima držim jezik za zubima da l' selam, zdravo, bog? Kako je pravo?ne znam više šta da kažem, u sranju da se ne nađem bace u uho bubu, sviraju ratnu trubu ljude drukčijeg pogleda imaju na zubu a da im isprave pogled poslaće jedan odred da im zapaljenu kuću gledaju kroz dvogled.Al' nema ratne nevjere sto može uništit temelje onaj korijen kuće u kojem su naše duše onu burmu i lanac što u temelj baci Bosanac,kad kuću pravi u temelj dio sebe stavi sruši do temelja, ne ide temelj on će ostat' vječan k'o Sava Mater vam jebeeeeeem!Mater vam jebeeeeeem!Mater vam jebeeeeeem!Mater vam jebeeeeeem! jebem vam mater....

2 comments:

Anonymous said...

ei...azra je...
ni sama ne znam kako sam se nasla na tvom blogu....
i ne znam sta uopce radim ovdje,,,,
ah znam..ovdje sam zbog alme,,,,zasto??/ jucer sam joj napisala jedno pismo u kojem sam jasno rekla moje misljenje o tebi ( koje i znas sam nije sjajno i bajno...a i znas vjerojatno zasto imam takvo misljenje...jer si koliko i ona usrao vasu vezu...i ovaj post dole JANA MOLIM TE OPROSTI I VOLIM TE io te spike pises samo da Alma ona bude ljubomorna....i je (vjerojtatno)..jebo vas zivot..volite se,a glumite i jedno i drugo...ti seres da volis tu malu.... koja nema 2 postene u glavi,a ona pak,,,,ona ga sere u 16....
dosla sam ti samo rec..da te voli,,,iskreno,i da vise nije ona alma..nije vjeruj mi...
Znam da ces pomisli kad procitas ovaj post da glumim i ja jer smo najbolje frendice,al ona ni ne zna da sam ovdje,,,,iz razloga jer sam joj rekla da ne zelim cut ni jednu jeinu rijec za tebe,a sad ti sve ovo pisem..potrudi se oko nje,jer znamo i ti i ja i ona i miljon drugih ljudi da se volite....

pozz

Anonymous said...

eh sad ako ima nekih gresaka u pisanju nemoj mi zamjerit....brzo sam pisala a htjela sam toliko toga napisat,,,,uglavnom znat ces o cem se radi...