Blje....

HO HO HO !!!Nije me bilo dugo pa evo da malo doletim na svoj blog jer me nije bilo dugo... Nadamo se da se u petak ne radi, jer bi bilo dobro da se ne radi... a i ako se bude radilo, neću ići na posao jer me nije briga dali se radi.... nego dosta s tim radom... danas je srijeda i danas je zadnji dan da se ide u školu.... svi će se ponapijati, boli ih briga, svi će uživati a ja moram raditi na poslu... i evo me, sjedim, glupiram se, a i neznam šta da pišem... boli me briga za sve... neka se sve sruši, neka svi idu u pičku materinu nije me briga.... bitno je da sam ja živ i zdrav pa makar živio od danas do sutra... i nije me briga za druge, osim za moju mamu i sestru... jer njih jako puno volim a bogami znam ih neki put i povrijedit.... ljudi ostanite bosanci, vidimo se. vo-zdra

No comments: